וולט תעניק ביטוח תאונות אישיות לשליחים שלה

וולט, חברת משלוחי אוכל הגדולה בארץ, החליטה על הענקת ביטוח תאונות אישיות לשליחים שלה החל מהראשון ביולי. הביטוח יכסה באופן חלקי פגיעות נפוצות של רוכבי אופניים חשמליים, קורקינטים ואופנועים.

יש לזכור כי וולט אינה מעסיקה את השליחים שלה ישירות, אלה בשיטה של קבלנות. השליחים שלה ברובם עצמאיים או כאלו שמועסקים ע"י חברות קבלנות ומיקור חוץ. הדבר מביא לכך שהשליחים אינם זכאים לפיצויים של הביטוח הלאומי במקרה של תאונה בזמן עבודת השליחויות. לעומת וולט, בחברות מתחרות שמעסיקות את השליחים שלהם ישירות, כל תאונה מוגדרת ע"י הביטוח הלאומי כתאונת עבודה ומקרים כאלו מכוסים על ידה.

מה חברת וולט תכלול בביטוח תאונות אישיות שלה?

  • עד 2,500 ₪ פיצוי במקרה של פריקת ירך, ברך, קרסול, כתף, מרפק ומרפק כף היד.
  • עד 5,500 ₪ פיצוי במקרה של שברים נפוצים.
  • עד 6,000 ₪ פיצוי במקרה של פגיעות בשיניים אחרי תאונה.
  • עד 15,000 ₪ פיצוי עבור סיעוד, תרופות ופיזיותרפיה.
  • עד 160,000 ₪ פיצוי בגין נכות לצמיתות או מוות (ביטוח מהסוג הזה בלבד סיפקה וולט עד כה)

על פי הערכות, וולט תשלם 1,500 ₪ בשנה עבור כל ביטוח כזה. היתרון הוא שוולט לא תגבה מהשליחים שלה כל השתתפות עצמית. בשוק ניתן למצוא כמובן ביטוחים במחיר נמוך יותר עם כיסוי רציני יותר, בעיקר במקרה של פציעות חמורות.

חשוב לציין כי שליחים שכירים זוכים לביטוח מקיף ורציני יותר. כך עובד ששובר את היד או הרגל ונעדר במשך חודשיים מהעבודה, יקבל מהביטוח הלאומי פיצוי של כ-10,000 ₪ בהתאם למשכורתו, כמעט כפול מהפיצוי של וולט. ועובד שכיר שנפגע בתאונת עבודה יכול להגיע לפיצוי חודשי עד לגובה של 75% משכרו לכל ימי חייו עד גיל 67 וכמובן פנסיה חודשית. היוזמה של וולט בהחלט מבורכת. לפי נתוני החברה, כ-8 אלף שליחים עובדים אצלה במשלוחי אוכל. הביטוח כמובן יחול על השליחים הפעילים, כל עת שהם זמינים לקבל שליחויות באפליקציה ועד חצי שעה לאחר שסיימו את עבודתם – זמן סביר שלוקח לשליחים להגיע עד ביתם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *