אפליקציית השליחויות טייק עצרה את פעילותה

אפליקציית שליחויות האוכל Take בניהולו של גיל בן משה, הפסיקה את פעילותה. האפליקציה החלה לפעול לפני כשנה במודל שליחויות חברתי. על פי היזם, החברה תורמת עודפי מזון ממסעדות לארגונים שמסייעים לנזקקים. באפליקציה של החברה יש כפתור "Give" שכל מנהל מסעדה יכול ללחוץ כדי להזמין שליח טייק שיגיע לאסוף את עודפי המזון שנשארו במסעדה ולהעביר אותם לארגונים הרלוונטיים.

לאור התחרות הקשה באזור תל אביב והסביבה, החברה החליטה לעצור כל פעילות של משלוחי אוכל, כדי לבצע היערכות מחודשת. יחד עם זאת, החברה תשאיר את אפשרות הפיקאפ (נקודות איסוף) ותמשיך לפעול בהיבט החברתי. על פי הערכות, החברה לא הצליחה לחדור ולבסס פעילות משלוחים משמעותית באזור תל אביב, לאור התחרות מול וולט ותן ביס אשר שולטות באזור.

חברת טייק הוקמה ב-2018 ע"י היזם גיל בן משה. אליו הצטרפו מספר דמויות בכירות בענף ההייטק הישראלי, כגון יורם יעקבי, לשעבר מנכ"ל מיקרוסופט ישראל, רויטל הנדלר, מייסדת AllJobs ואייל ניב, מקרן הון סיכון פיטנגו. החברה גייסה בעבר 3 מיליון ₪ בעזרת גיוס המונים. כרגע, לאחר שהפסיקה את פעילותה ברובה, היא נמצאת במשא ומתן עם משקיע אסטרטגי. על פי פרסום בדה מרקר, ההחלטה להקפיא את השירות נובעת לאור איומים מצד וולט שקיבלו מסעדות שהחלו לעבוד גם עם חברת טייק. בחברת וולט הכחישו את הדברים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *